اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

مقصد مسی کجاست؟| از پاری‌سن‌ژرمن تا منچسترسیتی

  • کد خبر: ۷۶۷۶۴
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
مقصد مسی کجاست؟| از پاری‌سن‌ژرمن تا منچسترسیتی
بزرگان اروپا برای جذب فوق‌ستاره آرژانتینی به صف شده‌اند، اما در این میان دلارهای قطری و اماراتی شانس بیشتری برای منچسترسیتی و پاری سن ژرمن رقم زده اند.
به گزارش شهرآرانیوز، هواداران بارسا یک پنجشنبه کابوس‌وار را پشت‌سر گذاشتند. سرانجام بعد از گمانه‌زنی‌های مختلف، فوق‌ستاره آرژانتینی از نیوکمپ خارج شد تا از همین حالا گمانه‌زنی‌ها برای مقصد آینده او شروع شود. از پاریس تا تورین، تقریبا همه شهر‌ها و تیم‌های بزرگ اروپا به‌دنبال جذب بازیکنی هستند که احتمالا امسال هفتمین توپ طلای خودش را کسب خواهد کرد.


پاریس، جدی‌ترین گزینه

باشگاه پاریسی به‌دنبال تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان است. با توجه به اینکه مسی یک هدف دست‌یافتنی است، ممکن است ناصر‌الخلیفی را متقاعد کند که کیلیان امباپه را به رئال‌مادرید بفروشد تا بتواند هزینه دستمزد مسی را جبران کند. پاری‌سن‌ژرمن اکنون برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده است؛ جایی که او شاید بالاترین دستمزد خود را به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای دریافت کند و بار دیگر بتواند در کنار نیمار، یکی از صمیمی‌ترین دوستانش زندگی و بازی کند. سبک زندگی در پاریس آسان است، حتی اگر کیفیت لیگ الهام‌بخش نباشد؛ اما این می‌تواند به مسی زمان استراحت بیشتری بدهد.


گواردیولا مسی را غافل‌گیر کرد

سرمربی سیتی قصدی برای جذب اسطوره آرژانتینی بارسلونا ندارد. گواردیولا روز پنجشنبه جک گریلیش، ستاره تیم ملی انگلیس و استون‌ویلا، را با مبلغ نجومی ۱۲۰‌میلیون یورو جذب کرد. طبق گزارش‌های رسیده، گریلیش یکی از خرید‌های گران‌قیمت پپ برای برنامه فصل آینده است. هری‌کین، مهاجم تاتنهام، دومین خرید گواردیولا خواهد بود و مسی بعد از این خرید‌ها جایی در تاکتیک پپ ندارد. به‌همین‌خاطر پاری‌سن‌ژرمن گزینه اصلی مسی برای فصل آینده است.


رؤیای حضور رونالدو و مسی در یک تیم

و در آخر، رفتن مسی به یووه می‌تواند یک داستان هالیوودی ایجاد کند تا مسی و رونالدو را در یک تیم ببینیم. یوونتوس به‌دنبال مهاجم است و مسی آرژانتینی می‌تواند هدف نخست آن‌ها باشد، حالا که او بازیکن آزاد است. همه‌چیز می‌تواند خیلی زود مشخص شود.


لاپورتا: مسی را نگه می‌داشتیم، باید از حق پخش ۵۰‌سال آینده باشگاه می‌گذشتیم!

دیروز، اما خوان لاپورتا در یک نشست خبری پرحاشیه دلایل رفتن مسی را تشریح کرد؛ دلایلی که به نظر می‌رسد همه مشکلات این انتقال را بر گردن سازمان لالیگا می‌اندازد. رئیس باشگاه بارسلونا در این نشست خبری گفت: قوانین جدید نظام مالی پاک در لالیگا اجازه نداد ما قراردادی را که در ابتدا با مسی به توافق رسیدیم، امضا کنیم. برای امضای قرارداد با مسی باید زیربار قراردادی می‌رفتیم که روی ۵۰‌سال آینده حق پخش بارسلونا تأثیر گذاشت. من باشگاهی را تحویل گرفتم که درآمدش نمی‌تواند دستمزد بازیکنان را پرداخت کند. بدون‌شک ما برای ماندن مسی تمام تلاش خود را کردیم و مسی نیز در مقابل دوست داشت در تیم بماند؛ اما اگر قرارداد لالیگا را قبول می‌کردیم، برای مدت ۵۰‌سال حق پخشمان ضایع می‌شد و حقوق خود را نمی‌توانستیم به‌صورت‌کامل در این قرارداد دریافت کنیم.
 
لاپورتا در ادامه گفت: من نمی‌خواهم امید واهی بدهم. واقعیت این است که ما برای امضای قرارداد جدید برای مدت ۵‌سال با مسی به توافق رسیدیم؛ ولی مشکل اصلی ما، سقف بالای دستمزد‌های بازیکنان بود. برای امضای قرارداد جدید با مسی باید مبلغ ۱۰۰‌میلیون یورو از دستمزد بازیکنان کم می‌کردیم و در‌این‌رابطه نیز با آن‌ها مذاکره کردیم؛ ولی برخی از بازیکنان قبول نکردند. همچنین قانون سخت‌گیرانه لالیگا مانع امضای قرارداد شد. لالیگا برای تأمین مبلغ مد‌نظر برای امضای قرارداد پیشنهاد داد، ولی قبل از این گفتم اگر قرارداد cvc را قبول می‌کردیم، روی ۵۰ سال آینده حق پخش تلویزیونی بارسلونا تأثیر می‌گذاشت.
 
رئیس بارسلونا در پایان گفت: اصلا در‌این‌رابطه احساس گناه نمی‌کنم، چون در حد توانایی‌ام برای تمدید قرارداد مسی تلاش کردیم؛ ولی همچنان که گفتم، قوانین لالیگا که قابل احترام است و سقف دستمزد‌ها در تیم طوری بود که نمی‌توانستیم قرارداد مسی را تمدید کنیم یا دستمزد بازیکنان را کاهش دهیم. از‌آن‌طرف نمی‌توانستیم زیر بار قراردادی برویم که ۵۰‌سال آینده باشگاه را تحت‌تأثیر می‌گذاشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->